سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه با تماس تلفنی و مذاکره محصولمان را بفروشیم؟

 

 

 اینجانب قصد دارم درباره فروش تلفنی و بدون زبان بدن صحبت کنیم.

1. بااعتماد به نفس

اعتماد به خودتان حیاتی است، چه این فراخوانی به معنی ورودی و یا خارج باشد. برای اینکه هر کسی از شما خرید کند و یا اقدام شما را انجام دهد، آن‌ها باید شما را به عنوان کسی که می‌داند چه کار می‌کند، ببینند. بسیاری از مردم تماس‌های تلفنی با ترس یا تردید در صدای خود دارند،که منجر به برداشت ضعیف از خودشان، شرکت آن‌ها و محصول و خدمات آن‌ها می‌شود.

 

برای اینکه مطمئن شوید نیاز دارید که اصول اولیه محصول یا خدماتی که می‌فروشید را درک کنید، در ابتدای مکالمه اطمینان حاصل کنید که اسکریپت تان را با صدای قوی صدا تحویل دهید! یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که مردم از طریق تلفن انجام می‌دهند این است که "ضعیف  به نظر برسند - به این معنی که افرادی که در طرف دیگر تلفن هستند آن‌ها را جدی نمی‌گیرند.در این مقاله چند  استراتژی برای اعتماد مشتری مطالعه کنید.

2. طبیعی باشید
من شمارش تعداد تماس‌های بسیاری را که شنیده‌ام در جایی که فرد باعث می‌شود به نظر غلط برسد را از دست داده‌ام. آن‌ها یا یک فیلمنامه را می‌خوانند که توسط شخص دیگری نوشته شده باشد که به آن‌ها اعتقاد ندارند، و یا زمان لازم را برای یادگیری آنچه که نیاز دارند به اندازه کافی خوب یاد بگیرند (بنابراین اینطور به نظر نمی‌رسد)
اگر روی یک محصول یا سرویس جدید کار می‌کنید و یا در یک منطقه جدید کار می‌کنید، باید آنچه می‌گویید را یاد بگیرید. اکثر مردم برای انجام این امر راحت است واگر این کار را بکنید، متوجه خواهید شد که به نظر طبیعی‌تر می‌رسد، درست مثل زمانی که بر روی کلمات مسلط شده‌اید، به طور طبیعی شروع به بیان حروف و کلمات در متن می‌کنید، بنابراین طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. 
3. گوش دادن بیشتر
این یک مهارت فروش تلفنی است که باید به طور طبیعی برای همه باشد، با این حال اغلب مردم آن را به اندازه کافی خوب انجام نمی‌دهند 
می دانید که بین گوش دادن و شنوایی تفاوت وجود دارد .
برای اینکه بتوانید این کار را به شکلی موثرتر انجام دهید، باید به فردی که دارید صحبت می‌کنید علاقه حقیقی داشته باشید، چیزی که بیشتر مردم زحمت انجام آن را به خود نمی‌دهند.
کلید در اینجا این است که فرد را از طرف دیگر تلفن به یک مکالمه هدایت کند، نه یک بازجویی!